rapoarteLRO
lro.isjbotosani.ro
Aici e current url :
Numele si prenumele dvs.:
E-mail-ul dvs:
Numele si prenumele prietenului dvs:
E-mail-ul prietenului dvs:

Rezultatul operatiei: 6 + 5 este:





Editor de obiecte

nu pot accesa nicio activitate de pe platforma

In seara asta, 20 martie 2013, am deschis platforma, dar nu am putut accesa deloc nicio activitate. Nu stiu ce se intampla!

RE: Cum se continua parcurgerea cursului?

mi s-a intamplat de foarte multe ori sa mi se blocheze platforma si sa nu mai pot lucra mai departe, fara sa-mi pot nota unde am ramas si de fiecare data a trebuit sa o iau de la capat. La Arbore nu am nicio ramificatie nimic de unde sa pot sa continui de unde am ramas. Sunt foarte nemultumita de modul cum se lucreaza pe platforma. Iar dupa-amiaza si seara nu ai nicio sansa sa accesezi platforma. Dupa ce ca am primit tarziu parolele, ni se cere acum sa parcurgem cele 27 de ore intr-un timp cat mai scurt. Daca nu stiti, trebuie sa mai mergem si la ore...

logare imposibilă

Cine-mi redă mie timpul piedut cu .... de curs inactiv,ce merge PROST şi cere mult prea multe?

despre probleme

si eu am parcurs primul curs, dar nu imi incarca decat prima tema . Restul mi se spune ca nu se poate deoarece este null. Ce sa fac_

Cum se continua parcurgerea cursului?

A intra pe platforma devine o adevarata aventura.Seara este imposibil,asa incat singura solutie este sa devenim foarte matinali.Am incercat ieri inainte de 6a.m. si......s-a deschis !!! Am parcurs lectia 0, am primit felicitarile de rigoare si...cam atat. Desi mai aveam timp (daca tot reusisem performanta de a intra) nu s-a deschis o alta lectie...Ce e de facut? Am citit aici ca sunt persoane care au parcurs doua lectii.Cum ati procedat?

nu reusesc sa mai deschid AEL

NU POT SA INTRU PE PLATFORMA ael

De ce nu functioneaza?

Nu merge deloc. Deschid, dar nu apare tema. Si merge f greu.

Despre proiect prima pagina


Formarea continuă a profesorilor parcurge, mai mult sau mai puţin explicit, acelaşi proces de reformă sau de permanenţă adaptare ca şi celelalte componente ale sistemului de învăţământ.

 

Orice schimbare la nivelul curriculum-ului, evaluării sau managementului şcolar implică noi competenţe pentru profesori. Proiectul urmăreşte să dezvolte cadrelor didactice care predau Limba română competenţele de a implementa curriculum-ul şcolar şi de a adecva instruirea la particularităţile elevilor. Această ocazie este oferită cadrelor didactice din două regiuni de dezvoltare, respectiv 12 judeţe
Formare Turda
Formare Oradea
Formare Piatra Neamt
Formare Bacau
Formare Zalau
Formare Vaslui
Formare Turda
Formare Tudora
Formare Roman
Formare Huedin
Formare Hudesti
Formare Dorohoi
Formare Darabani
Formare Cluj Napoca
Formare Botosani
Formare Bistrita
Formare Barlad
Formare Baia Mare
Conferinta Nationala 23-25 martie 2012
Video Lansare Portal
Se incarca video-clipul ...
Lansare portal